jan 24, 2018 in Vacatures

In verband met sterke groei van de werkzaamheden zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega voor het schrijven van technische werkinstructies (32-40 uur/week).

Wie zijn wij?
Wij zijn KIM Plus Delta, hét leidende advies- en implementatiebureau op het gebied van informatiemanagement in grote en complexe technische- en vastgoedprojecten.
Wij voeren uitdagende projecten uit voor klanten in de publieke en private sector, in binnen- en buitenland. Op creatieve en innovatieve wijze ondersteunen wij onze klanten in alle fasen van de asset lifecycle. Met behulp van data- en informatiemanagement laten wij de assets van onze klanten optimaal presteren. Je voelt je bij ons op je plek als je pragmatisch en mensgericht bent en er uitdaging in ziet om mee te bouwen aan onze organisatie.

Wat ga jij doen?
• Opstellen van technische werkinstructies
• Meelopen bij technische werkzaamheden voor het inventariseren en vastleggen van werkzaamheden
• Afstemmen en controleren van werkinstructies in samenwerking met inspecteurs, monteurs en beheerders
• Implementeren van de KIM Plus Delta apps bij inspecteurs, monteurs en beheerders

Wie zoeken wij?
• Enthousiaste HBO-er / WO-er met een afgeronde relevante opleiding
• 0 tot 2 jaar werkervaring
• Je werkt zeer gestructureerd en bent accuraat
• Je hebt veel ervaring met Microsoft Word en Excel
• Je hebt bent bekend met het werken in technische omgeving
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• Teamspeler met goede communicatieve en contactuele vaardigheden

Wat bieden wij?
• Gezellige en ambitieuze werkomgeving
• Jong team met enthousiaste collega’s
• Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
• Uitdagende projecten voor interessante opdrachtgevers
• Flexibiliteit voor een goede privé-werkbalans
• Werklocatie: KIM Plus Delta vestiging Velsen-Noord

Enthousiast geworden? Mail dan z.s.m. je CV en korte motivatie naar L.Bemer@kimplusdelta.nl t.a.v. Loanne Bemer.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.